witam
nie chce cie martwic ale ja mailem podobny przypadek w swojej astrze G 1.7td w czasie powrotu z urlopu w 2011 przy redukcji z 4 na 3 bieg zaczelo trzasc samochodem, po jakims czasie bylo jeszcze gorzej i jak sie pozniej okazalo padlo lozysko w skrzyni biegow i jeszcze jakies inne jej elementy. Mechanik powiedzial ze nie oplaca sie jej remontowac, i za 400pln kupilem uzywana. Pojezdzilem na niej do pazdziernika 2012 dopoki tir z litwy nie skasowal mi samochodu. I od listopada 2012 jezdze octavia :roll:
nie chce cie martwic ale ja mailem podobny przypadek w swojej astrze G 1.7td w czasie powrotu z urlopu w 2011 przy redukcji z 4 na 3 bieg zaczelo trzasc samochodem, po jakims czasie bylo jeszcze gorzej i jak sie pozniej okazalo padlo lozysko w skrzyni biegow i jeszcze jakies inne jej elementy. Mechanik powiedzial ze nie oplaca sie jej remontowac, i za 400pln kupilem uzywana. Pojezdzilem na niej do pazdziernika 2012 dopoki tir z litwy nie skasowal mi samochodu. I od listopada 2012 jezdze octavia :roll:
Komentarz